tirsdag 23. desember 2008

Kvise i skjegget


Da var jula på plass, og jeg har reist heimat til Laurvigen. Foreldra har kjøpt ny sofa og broren min har tatt over rommet, men ellers er alt som det pleier. Katten har downs syndrom, det er rotete på badet, pianoet er surt og jeg dusjer ekstra lenge.

I går var det tidenes feiring med julebord hos Verri utti fjorden, tradisjon tro (se bilde). Det var litt av en opplevelse. I morra skal jeg på Hvaltorvet og se hva nytt som er der, og skrape sammen de siste julegavene. Stas blir'e!

Håper å skrive mer jevnlig i tiden som kommer. Er bare at jeg ikke opplever så mye spennende som kan toppe det med løven og antilopen.
Dessuten er det vaskelig med overskrifter. Så jeg tar i dag bare en ting som jeg sitter og irriterer meg over. Vanskelig å påppe.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du får barbere rundt kvisa :))

Julie sa...

Jeg er veldig poetisk og pleier å hente mine titler fra sanger. Ikke det at det er noe godt tips. Liker at dere har gjenskapt det legendariske bildet.