fredag 26. desember 2008

Svake mennesker...


... jeg sier, mimelek med familien. Tradisjon tro har den lille slekten min i kveld hatt en liten spillkveld med Cranium som hovedrett og Kortskalle som en slags dessert.

Følgende er blitt observert:

- min far kan ingen regler
- min mor kan ikke mime "svake mennesker" uten å le så hu griner
- min far lager nye regler underveis
- min bror bruker 15 runder på å gjette Titanic og Bill Gates
- min far tror det er om å gjøre å la motstanderne vinne
- min mor fikk det like problematisk med "grevling i taket" som med "svake mennesker", alle gjettet at det var teletubbies-temaet
- min far fant ut at han helst ville være på lag med bare seg selv, det ble så mye lettere i forhold til miming/gjetting da

Jula er god. Jeg har lagt på meg hundreogførti kilo, jeg sover 2/3 av døgnet, jeg går enten i dress eller joggedress, jeg har endelig fått egen bærbar pc, jeg har endelig fått seng og jeg har ikke brukt kortet siden jeg betalte togbilletten hjem.

2 kommentarer:

Kari Lovise sa...

HURRA!

Me spelte Alias i går :D gøy!

Satsar på Fantasi seinare i jula :-D
Eller RISK :D

Julie sa...

ÅHERREGUD. Når kan jeg være med på et sånt gilde? Jeg har hatt en slags mageinfluensa (der fikk du den infoen) og ergo gått NED i vekt. Satser på å være den smekreste skreppa i ammatørjazzen femte januar.