torsdag 15. januar 2009

Nei, det var lenge sida!

er
Åssen gåre med deg da? Hva studerer du? Nei, så spennende da, vi må jo ta en kaffe en dag, ja - ikkesant, kaffe med meelk.


Dette opplever jeg ofte, og jeg ler like høyt inni meg hver gang. Men nå er det lenge siden jeg har blogget, og det er på grunn av Get. Jeg er ikke særlig fan av Get. Men jeg er fan av andre ting, for eksempel gale trikkeførere. Som alle øst for elva veit er det bygningsarbeid på Carl Berner og linje 17 er kraftig amputert. Så etter en lang dag med Bårdar satte jeg meg på og lente meg tilbake hvorpå en genuint og innmari jovial stemme spraka i anlegget : "JaaaahaaAAALLLOO gutter og jenter, kvinner og herrer i alle aldre, da var vi på tur igjen! Det er meg en fornøyelse å få føre denne doningen når vi nå reiser ut i det vidstrakte Oslo sammen. Som dere sikkert vet driver'em og mekkær på en rundkjøring oppe på Carl Berner, så det blir en del endringer. Jeg tar turen over Løkka og skarrukke værra med så fåru hoppe av nå. (...) Alle av? Da kjørær vi!".

It made my day, herlig.


Jaja, her i går ble jeg og 19 andre Bårdarelever leid inn for å danse på Senkveld, der kan jeg obserberes 6. februar. Jeg løfter både Jenny Skavland og Katrine Moholt, og kan herved informare at var Jenny den mest svette.


Ellers har jeg funnet meg selv i Kayas Afro-Jazz-Moves hver tirsdag, naturtalent mener jeg selv. På leirskolen ble jeg kalt for et "naturtalent på hesteryggen", men da gikk jeg i 7. klasse. Godt å vise variasjon.


Har litt mer på trikken; når vi kom til Nybrua ble det helt mørkt, et lite strømbrudd. Skjer hele tida. Vår venn, føreren, der Führer om du vil, velger å gripe mikrofonen og sier: "Ja, nå ere mye møstisk på gang, men vettu hva, jeg trure går bra og satsær på suksess." Virkelig livat type. Skulle vært fler sånne.

4 kommentarer:

Julie sa...

Hvordan har jeg gått glipp av all denne info??? Jeg studerer musikkteater på Bårdar. Vi kan gjerne ta en kaffe en dag.

Kari Lovise sa...

Så koseleg!

Har ikkje TV, og TV2 er dårlege med nett-TV, så eg får muligens ikkje sett deg. Send meg ei melding skal de setta opp noko, så kjeme eg til Oslo.

Sjølv studerar eg Bioteknologi på Ås, og er i Oslo ca ei helg i månaden, utan å få gjordt noko der. Eg sosar hovudsakleg rundt med familien :p

Maria sa...

Haha, jeg elsker trikkesjåfører with a twist. Dette lo jeg godt av.

Karoline sa...

hahaha dritbra