søndag 4. januar 2009

Mest levende menneske




Da var året i gang igjen, denne gangen i Helgesensgate. Nyttårsaften var show i seg selv, med fasjonabel middag på Petrus Mat og Vinhus Alle rettigheter Værsågod, i form av pizza og hvitvin. Veldig kjekt å ha et Mat og Vinhus i første etasjen der man bor, med egen inngang fra vår oppgang. Innmari ålreite folk der.


Og i morgen starter sirkuset igjen, bedre kjent som hverdagen, the everydays, like sands through the hourglass, so are the Days of our Lives, dere tar tegninga. Bårdar med hjemmesnekret presentasjon allerede første dag, staffmeeting med mine nye kollegaer i kirkekoret og besøk av mann fra Get som skal lage internett og TV i bula vår (så jeg slipper gå på Tealounge for å oppdatere dette kultiverte og interessante kulturpersonlighetsbefengte blogg-mediet som jeg så fint kaller for Hakkekylling), og jeg skal prakke trynemaling kunder som tror vi har salg. Vi har ikke salg.


Ferien er over. Det ringer inn fra storefri, du våkner fra dagdrømmen, du flyr bort fra noe som er fint.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tyvstartet litt med hverdan på fredag jeg da....ble heldigvis kort uke :P

Kine sa...

Åh, pizza...