torsdag 30. oktober 2008

A whole new world?

Jeg skjønner at har duppa fingern i kaldt vann. Bloggverden er stor, større enn jeg trodde. Her bretter man ut det man har å by på, man promoterer hverandre, forteller hemmeligheter og i det hele tatt. Jeg likære. You're in for a treat. Trick or treat, siden det er kids i kostymer på alle gatehjørner på Majorstuen disse dager. Møtte ei litta terte på Rimi i dag og tenke i mitt ikke fullt så stille sinn, at "huff, litt av en føflekk du var velsignet med, midt i trynet". Men så så jeg den lilla kappa og den spisse hatten og skjønte at hu var ute og samla knask.


Min venninne Julie skriver alltid lange innlegg. Jeg orker aldri å lese dem. Skal aldri falle i den fella.

2 kommentarer:

Julie sa...

ØYH! Jeg tar den stille (kremt) kritikken til meg. Skal begynne å skrive kortere og oftere, bare for å få din oppmerksomhet. Den er sykt viktig for meg.

Helena sa...

hah. her sitter jeg og aner fred og ingen fare. skal liksom jobbe med særemne, men en kraft trekker meg inn på din fine blogg. og jeg finner dette innlegget, dette innlegget som jeg vil si er det beste jeg har lest på lenge. takk ska'ru ha, for et deilig avbrekk i Hamsuns verden :)