onsdag 29. oktober 2008

Intro, vorspiel, förfest, preludium...


Ok tjukken, det var på tide at jeg også kastet meg på denne bølgen, selv om den strengt tatt suste forbi for typ ett år siden. Men da kan jeg kalle det retro-blogging. Husker du den gangen det var nytt, hipt og trendy å blogge? Da holdt jeg meg for god for det, på lik linje med at jeg enda holder meg for god for sudoku. Sodukø. Søkodu.

I dag kom snøen, og det har halve facebook vært så snille å fortelle meg. Takk for det, hadde aldri funnet det ut uten dere. Akkurat nå skulle jeg hatt ensemblesang og deretter jazz, men har nylig fått leilighet med to herlige personer, så er en del ting som må fikses i forhold til det. Er ikke nok timer i døgnet for oss show-artister.

Espen og Evelina, og Vetle. What a team. Team Løkka blir vi, 1. desember. Gled dere, vi skal komme som kjerringa på julebordet.

4 kommentarer:

Unknown sa...

..kan jeg få komme på det julebordet?

Julie sa...

Dette innlegget falt jævlig godt i smak. Liker stilen. Du har stil og sexappeal, som de sier i musikalen Annie.

Anonym sa...

http://www.sol.no/underholdning/sudoku/

Camara sa...

Du får link på bloggen min, enough said, jeg holder meg for god til å skrive noe annet