tirsdag 17. mars 2009

The return of the BROCCOLI




Til alle dere som savner mine saftige innlegg (Irmelin, Karoline, Jan Thomas, Dorthe Skappel OSV), så kommer jeg nå tilbake med mer. Grunnen til at jeg har glitret med mitt fravær har simpelthen vært det at jeg har hatt et hemmelig blogg-prosjekt på si. Mer om det senere.




Men for å ta opp tråden her i mitt liv så har jeg begynt på ny diett som består av broccoli og kylling, og bare det. Har sprekt to-tre ganger siden jeg begynte i formiddag, men satser på at det ordner seg.




Skal komme med mer.




Gud, det er godt å være tilbake.

4 kommentarer:

Maria sa...

Right on time, også, if I may say so. Vi har savna'ræ. Jeg og Kirsela.

Kari Lovise sa...

Brokkoli er fantastisk!
Sånn pasta med fyll, brokkoli og pesto = kjempegodt!!!

Anonym sa...

good to have you back!

Anonym sa...

STAA PAA!