søndag 16. november 2008

Lesber er innmari ålreite dyr


Etter en heftig klubbkveld i OK2B-gay kan jeg konstatere at festen er ikke den samme uten:
  • Martin, Nekki, Pia, Peder, Simen, Julie og Marte
  • kattevask
  • koreografi
  • Bårdar-individer
  • tøying, hvorpå jeg er mykest
  • Trond Teigens musikalske perler
  • kamera med glamourmodellfilter
  • ven a bailar conmigo
  • svipptur innom annet vors
  • snike i køen på Elsker
  • samboer-teamwork, "gå en runde"
  • unge forretningsmenn, svenske sådan
  • sinte lesber
  • si til simen at kanskje lesbene er ålreite
  • undersøke om lesbene er ålreite
  • finne ut at ja, det er de
  • nyte kvelden videre
  • møte gammel historie og bli nostalgisk

3 kommentarer:

Julie sa...

Jeg er hakket mykere og det vet du. Hilsen Trond-fan (20)

Vetle sa...

jeg fikk en lang mail fra apple i dag, med diverse beløp som er blitt meg belastet... alle ønsker at de var en katt sier bare jeg

Julie sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!! Close to home and close to heart with one who knows my story. Timeless place, a timeless love, we walk in forest glory. Here - in the wilderswood. Ich dør av latter.