tirsdag 25. november 2008

Det å være en kjenning


Telefonen ringer midt i steppetimen og jeg sniker meg ut for å svare. "Hei det er Martin fra TV3. Vi likte deg så godt i fjor - kunne du tenkte deg et gjensyn i årets utgave av Singing Bee?".

JEG DÆVVA.

Ok, det var moro, og man kan vinne 50.000 kroner. Men er det en ålreit pris på pinlighetene som følger? Hadde jeg fått en femmer for hver gang jeg har blitt stoppet på gaten så hadde jeg sikkert hatt hvertfall femogtredve kroner. Og hva om jeg skal bli kjendis? Kommer Dorthe til å grave frem disse klippene og presentere dem mens hun bretter seg frem på en divan og ønsker Norge en god kveld?

For et dilemma. Jeg legger det i deres hender. Hva skal jeg velge?
Stem i stemme-boksen. Få gjerne en venn til å stemme og.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Så kul blogg du har fått a. Selvfølgelig skal du gi biekarriæren en ny sjanse. Jeg trenger en kjendis i vennekretsen.

Julie sa...

JESUS. Jeg stiller ikke som like ivrig publikummer denne gangen.

Magnuss sa...

haha!:D naaaajs! do it a! visste ikke du hadde vært med jeg ass

Anonym sa...

gjør det, gjør det :) så ikke forrige gang du var med, men jeg stemmer for at du gjør det en gang til ;)

Kari Lovise sa...

haha! Du får velga sjøl :p Eg ser da nok neppe, har ikkje tv, men du får pugga litt betre, så går da nok bra :D

PS: har vore på Manshow 2 gonger i haust :p bør vel ikkje snakka. Men me fek betalt :D